zonläger

hejsan anledningen för jag inte har skrivit i helgen är gör att jag har varit på zonläger lördag till söndag. men jag kan berätta om vad som hände:)

Fredag:
 då var det skola som vanligt, och sen var jag med tjejerna. vi for och käkade glass och sen for jag hem till Linn och åt. sen for vi och mötte upp Moa, Emma och Rebecka. och såg killarna spela, dom förlorade med nånting. Sen for vi till Gluggen en liten stund. sen for vi till Moa och hoppade studsmatta. jag for hem därvid halv 10.

Lördag:
kl 7 steg jag upp och gjorde mej klar för zon, sen for jag halv 9 till burträsk. och vi delades upp i 4 grupper, röd, grön, gul och blå. jag blev i gul.  sen tränade vi tills 12, då vi gick och åt. och vi var tvugna att gå till dit vi skulle äta. sen då gick vi tillbaka för att spela match. vi vann ena och förlora andra.
sen somnade jag i bilen påväg till stugan. för jag sovde i stugan en natt. 

Idag:
samma sak imorse, jag steg upp och for till zon. och vi tränade tills vi åt, och sen spelade vi match. och vi förlora båda:( 
och nu är jag dödstrött..
och jag har blivit jätte brun(eller röd) i ansiktet. fast det kanske beror på att jag har varit ute i drygt 7  timmar i 2 dagar;)

en konstig bild;$
 


Kommentarer
Postat av: moa

visst var det kul på zon;)?

2010-05-23 @ 21:41:35
URL: http://typmalinochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0