valborgs

gårdagen spenderades med Emma, Rebecka och Evelina.
eller först for jag och mamma och tittade på hjoggböles brasa en stund.
sen skjutsade mamma mej till bure, och då mötte jag upp tjejerna. och då for vi till majbrasan på myggvalla och där var det blött. men då tänkte vi smälla några smällare, men då hade vi glömt dom hemma hos eve. så då for vi dit och hämtade smällarna. och så for vi till myggvalla igen. och då gich vi typ där det var som blötast och då föll jag. haha. sen när vi hade varit där lite grann for vi hem till eve och där smällde vi också lite grann. sen gick vi in och såg en film. sen for jag hem därvid halv 12.
jag tog inte med mig kameran så jag måste vänta på att emma lägger ut några bilder på sin blogg.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0