do you wana be on TÅ?

jag, bögbrallehanna och kioskmongot skulle ta ett kvälls dopp på texta.
men när vi kom dit så var det några som fiskade på stranden, och vem fan fiskar där alla andra badar?:$
och desutom så kastade dom också dom metade inte dom KASTADE. ojoj vad finns det för människor här i sverige? ne skämt åsido men lite konstiga var dom.

men iallafall när vi skulle bada så sa emma att hon inte skulle bada för att hon var förkyld, så då kändes det lite dumt att emma satt ensam på stranden och tittade på. så då skrek vi att hon skulle hoppa i med kläderna(för att hon hade inga badkläder) och ba "ska jag göra det?" och vi ba"JAAAA" så då sprang hon i med mjukisbyxor och linne, och vi höll på att garva ihjäl oss. sen tog vi massa fula model bilder, hehe men vissa vart coola:)

men den här vart ju asbra tyck jag!

söt emma, härlig sommar bild:)


Kommentarer
Postat av: Emma

sofie, jag gillar den sista bilden...

2010-07-08 @ 01:22:30
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0