det som jag hatar..

*kavli reklamen
 som aldrig kommer på nått nytt utan bara visar samma reklam varenda gång med några andra människor.

*Mina tapeter
dom är så jävla fula typ nån konstig blandning mellan rött och rosa + kinatecken som jag tyckte var ascoolt när jag valde tapeter.

*När det är tyst
fy vad jag hatar det, jag måste alltid ha igång nått när jag ska sova eller när jag är ensam hemma. jag får typ panik annars.

*Mitt hår
det är sänder färgat och sönder plattat, men det värsta är att jag fortsätter med det även om jag vet vad det gör mot mitt hår. det är som en drog:]

*När man hittar några kläder som man gillar och sen hinner nån annan före en och köper
och då tror den personen att jag köpte den för att härma den henne.


Kommentarer
Postat av: anna

sv: har tyvärr redan skickat tillbaka dom :/

2010-04-24 @ 00:24:44
URL: http://annaohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0